sobota, 1 sierpnia 2015

Violetts MailBox!

Hejka! Niektórzy mogą znać mnie już z bloga, którego prowadzę razem z moim chłopakiem, jednak postanowiłam założyć tego bloga, aby móc dzielić się tym, co robię w wolnych chwilach. A właściwie, chodzi o jedną konkretną czynność. Stwierdziłam, że odnośnie tego mam do powiedzenia i pokazania tak dużo, że nie będę publikować w tamtym miejscu, bo moje wpisy skupiały by się wtedy tylko i wyłącznie na tym (a jednak jest sporo innych tematów, o których tam piszę). Tak więc do rzeczy... Blog ten będzie taką skrzynką na pocztówki i listy. Moja pasja (chyba tak mogę to nazwać) dotyczy wysyłania listów i pocztówek w świat. Kocham to robić. Zaczęłam jakoś 2 lata temu, a przez ten czas zebrała się już spora kolekcja kartek, a także listów. Czasami bywają przerwy, jednak zawsze z ogromnym zapałem i radością wracam do pisania i tworzenia, sprawia mi to ogromną radość oraz uzależnia! Gdy tylko mam wolną chwilę, zabieram się za to.

Znajdzie się tutaj dużo pocztówek, które już dostałam i będę dostawać. Oprócz tego także listy, które otrzymuję i może czasami pokażę, co ja wysyłam (o ile stworzę coś wartego pokazania!), tak więc zamierzam wprowadzać te plany w życie i tworzyć to miejsce. Kto tak samo jak ja, kocha dostawać kartki i listy?


1 komentarz:

  1. Ostatnio zaczęłam korespondować z koleżanką. Pisanie, wysyłanie i czekanie na listy jest super :)

    OdpowiedzUsuń